کد خبر: ۲۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹
جانشین انتظامی چالوس از دستگیری ۲ جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل مدارک اقدام به فروش خودروهای اجاره‌ای می کردند، خبر داد.
قلم‌نیوز:سرهنگ حمید عابدی نیا درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که ۲ فرد ناشناس با استفاده از مدارکی جعلی قصد فروش خودرویی را در این شهرستان دارند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی و در حین فروش یک خودروی پژو در یکی از نمایشگاه های خرید و فروش خودرو دستگیر کردند .سرهنگ عابدی نیا، در ادامه تصریح کرد: متهمان با تهیه مدارکی جعلی اقدام به اجاره خودرو در تهران می کردند و سپس با تهیه مدارک هویتی جعلی از قبیل گواهینامه، بیمه نامه،کارت خودرو و... مبادرت به فروش آن در دیگر استان ها می کردند.

وی همچنین ، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۴ فقره کلاهبرداری و ۳ فقره فروش خودرو با استفاده از مدارک جعلی در سایر استان های کشور اعتراف کردند .جانشن انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه از کشف تعداد زیادی کارت های عابر بانک، سیم کارت، چک های سفید امضاء و مدارک جعلی از متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: