کد خبر: ۲۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مستمری بازنشستگان مشاغل سخت براساس احکام جدید تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: مذاکره و تعامل راه تحقق درخواست‌های بازنشستگان است.
قلم‌نیوز:علی اصغر بیات در مورد زمان پرداخت حقوق بازنشستگان در مشاغل سخت و زیان‌آور بر اساس احکام جدید متناسب سازی گفت: در روز‌های گذشته جلسات و مذاکرات فشرده‌ای با مدیر عامل و مسئولان سازمان تأمین اجتماعی انجام دادیم و برخلاف گمانه زنی‌های اخیر، حقوق بازنشستگان سخت و زیان‌آور در آذرماه با آخرین تغییرات پرداخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احکام متناسب‌سازی بازنشستگان سخت و زیان‌آور که مورد اعتراض این دسته از بازنشستگان بود، با مشارکت نمایندگان کانون‌ها اصلاح و فرمول جدیدی برای آن در نظر گرفته شد. این احکام در هیئت‌مدیره و هیئت امنای سازمان تأیید شد و در آذرماه، حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور بر اساس احکام جدید متناسب‌سازی پرداخت می‌شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: همچنین کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی پیگیری مطالبات و انتظارات برحق جامعه بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق تعاملات سازنده با مسئولان و مطالبه‌گری هدفمند از مجاری و مسیر‌های قانونی را به عنوان مهمترین وظیفه تشکیلاتی خود می‌داند به طوری که با پشتوانه عظیم آحاد بازنشستگان شاهد دستاورد‌های بزرگی نیز در این خصوص بوده‌ایم.


بیات افزود: در مقطع حساس کنونی که نیازمند عزم همگانی جهت غلبه بر مسائل و مشکلات گوناگون هستیم، برگزاری هرگونه تجمعات اعتراضی را در ۲۳ آذرماه به صلاح و مصلحت ندانسته و از هر گونه اعلام فراخوان تجمع در این روز حمایت نخواهیم کرد و مؤثرترین راه تحقق درخواست‌ها و دغدغه‌های موجود را استفاده از ظرفیت‌های مؤثر مذاکرات و تعاملات اثربخش می‌دانیم.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: