کد خبر: ۲۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، امروز سه‌شنبه ۱۸ آذر در برخی نواحی ساحلی دریای خزر و شمال شرق، هرمزگان، دریای عمان، شرق تنگه هرمز، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.
قلم‌نیوز: فریبا گودرزی گفت: امروز در برخی نواحی ساحلی دریای خزر مال شرق، همچنین در جنوب برای هرمزگان، دریای عمان، شرق تنگه هرمز، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده خواهیم داشت که این بارش‌ها در نقاط سردسیر می‌تواند به شکل برف باشد.

وی افزود: فردا چهارشنبه هم مناطق غربی دریای خزر و شمال شرق شاهد بارندگی خواهد بود.

این کارشناس اظهار داشت: روز پنجشنبه شمال غرب و سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های زاگرس برخی نقاط استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و در دامنه‌های رشته کوه البرز استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش خواهند داشت.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی هم از امروز تا آخر هفته شرق و جنوب شرق ۵ تا ۱۰ درجه کاهش دما خواهند داشت که این سرما در بیشتر نقاط کشور تا روزهای پایانی هفته ماندگار خواهد بود. همچنین از امروز تا پنجشنبه آب‌های خلیج و فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

گودرزی با اشاره به وضعیت پایتخت گفت: امروز تهران صاف تا کمی ابری و به تدریج شاهد غبار محلی خواهد بود. امروز کمینه هوای تهران صفر و بیشینه آن ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

این کارشناس بیان کرد: بین مراکز استان‌ها هم اردبیل با ۱۵ درجه زیر صفر و بندرعباس با ۲۷ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مراکز استان بوده‌اند.



منبع: میزان
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: