کد خبر: ۲۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹
صحبت‌های بهاره رهنما در مسابقه نمایش خانگی، موجی از واکنش‌های منفی را به دنبال داشته است.
قلم‌نیوز:انتشار بریده ویدئویی از مسابقه «شام ایرانی» به میزبانی بهاره رهنما، در فضای مجازی حاشیه‌هایی برای این بازیگر به وجود آورده و واکنش‌های انتقادی فراوانی را به دنبال داشته است. او در بخشی از مسابقه تصمیم می‌گیرد جلسه خواستگاری نمایشی ترتیب بدهد و نقش جاری  را بازی کند. بهاره رهنما در این نمایش در واکنش به درخواست شیربها از سوی شهرزاد کمال‌زاده می‌گوید: «دخترای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر.»

پس از انتشار این ویدئو، مخاطبان و به ویژه قوم لُر واکنش‌های منفی گسترده‌ای به صحبت بهاره رهنما نشان دادند و آن را توهین به این قومیت دانستند. این بازیگر با انتشار پوستر فیلم قدیمی «دختر لر» در اینستاگرامش نوشت منظورش از «لر» این فیلم بوده و روی قدمت آن تاکید داشته است. این توضیح باعث نشد حواشی تمام شود و موج انتقادها به دلیل عذرخواهی نکردن این بازیگر شدت گرفت. رهنما با انتشار پست دیگری صحبت‌های خود را تکرار و تاکید کرد که قصد توهین به قوم لر را نداشته است. او همچنین گفت که از سوی عده‌ای تهدید به قتل، اسیدپاشی و آدم‌ربایی شده و این مسئله را از طریق پلیس فتا پیگیری کرده است.
دیروز فریبرز عرب‌نیا با انتشار پستی به این حواشی واکنش نشان داد و ضمن دلجویی از قوم لر، نوشت: «باشد که آن دسته از همکارانم که به هنگام دهان باز کردن کم می‌اندیشند و پر می‌گویند با پوزش خواستن از هم‌میهنان عزیز لر، خطای خویش را گردن بگیرند.»

نماینده مردم لردگان در مجلس هم با هشتگ سلبریتی بی‌سواد در توئیتی نوشت: «اصالت را نه می‌توان خرید و نه می‌توان ادا درآورد و نه می‌توان با بَزک و دوزک ظاهری بهش رسید.»بهاره  رهنما همچنین دیروز در گفت وگو با آخرین خبر لرستان ، مدعی شد در این نمایش، نقش یک « خواهرشوهر کم عقل» را بازی می کرده و آنچه که گفته، عقاید او نیست و به قصد ضایع کردن عروس آن جملات را گفته است.
منبع: روزنامه خراسان
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: