کد خبر: ۲۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹
رئیس جمهور گفت: بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بارها و بارها شکست داده اند کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند.
قلم‌نیوز: حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز ۱۳ آذر ماه در مراسم افتتاح طرح های وزارت نیرو خطاب به سایر قوا از جمله مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح اظهار کرد: برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت موفقیتی به دست آورد آن موفقیت را تقدیم شما می کند. غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می کند.

وی ادامه داد: ما دست همه کسانی که به فکر کمک به مردم هستند را می بوسیم. مسائل با حوصله و خردورزی حل خواهد شد. بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بارها و بارها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند. شما هم کمک کنید. ما همه برادریم و هدف واحد داریم. می دانیم سایر قوا هم نیت خیر دارند و می خواهند کارها را سریع تر انجام دهند اما با هم مشورت کرده و هماهنگ باشیم و کارها را پخته تر پیش ببریم.

رئیس جمهور تأکید کرد: مردم ما در صحنه هستند و مقاومت آن ها اصلی اساسی است و اگر دولت و نظام پیروز می شود، در سایه همین مقاومت است.

روحانی در ادامه گفت: سه برابر رژیم گذشته در این دولت برق تولید کرده ایم. تلفات برق تک رقمی شده و به ۹درصد رسیده است.

وی ادامه داد: پایداری شبکه و اتصال شبکه با کشورهای همسایه در حال انجام است. دولت تدبیر برق روستایی بیست خانوار را به پایان رساند و اکنون به فکر روستای ده خانوار هستیم.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: