کد خبر: ۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 6 عامل تیراندازی به سمت گشت پلیس راه خاش در كمتر از 48 ساعت در این شهرستان دستگیر شدند.
دستگیری عاملان تیراندازی به گشت پلیس راه خاش در كمتراز 48 ساعت

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در پی تیراندازی سرنشینان یك دستگاه خودرو پژو مسروقه به سمت تیم گشت پلیس راه خاش در 2 روز پیش و متواری شدن آنان اقدامات ویژه پلیسی آغاز شد.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان خاش با پایش های میدانی و داشتن اطلاعات كافی خودرو پژو این اشرار را كه دارای سابقه سرقت بوده شناسایی و در عملیاتی سه نفر از سرنشینان آن را دستگیر كردند.
وی افزود: ماموران در ادامه این عملیات سه نفر دیگر از اعضای این باند شرارت را در حالی كه با استفاده از دو دستگاه خودرو تویوتا و پژو 405 در محور خاش-ایرانشهر در حال تردد بودند شناسایی و دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینكه این افراد دارای سوابق كیفری بودند تصریح كرد: متهمان در تحقیقات تخصصی كاراگاهان به تیراندازی به سمت گشت پلیس راه، راهبندی در محور خاش-ایرانشهر، تیراندازی به سمت یك باب مغازه و یك دستگاه خودرو سمند كه منجر به مجروح شدن راننده آن شده بود اعتراف كردند.
رحیمی افزود: ماموران از این افراد دو قبضه سلاح كلاش و مقادیر معتنابهی مهمات مربوطه را كشف كردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان كرد: نیروی انتظامی با داشتن اطلاعات كافی و حضور مقتدرانه در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد كه قانون شكنان و مخلان نظم عمومی، خللی در امنیت استان وارد كنند.
خاش در 185 كیلومتری جنوب زاهدان مركز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: