کد خبر: ۲۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۹
از روز گذشته بیماری آیت الله مصباح یزدی شدت یافته و براساس گزارش ها حال عمومی او مناسب نیست. آیت الله مصباح به عنوان استاد اخلاق و پدر معنوی جبهه پایداری شناخته می‌شود.

قلم‌نیوز:از روز گذشته بیماری آیت الله مصباح یزدی شدت یافته و براساس گزارش ها حال عمومی او مناسب نیست. 

کانال منتسب به آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و عضو خبرگان رهبری، در اطلاعیه ای خواستار دعای علاقمندان برای شفای عاجل او شد. 

در این اطلاعیه آمده است: " باتوجه به شدت یافتن بیماری این یاور راستین انقلاب و رهبری، از جمیع علما، فضلا، شاگردان، دوستان و عموم ولایتمداران و علاقمندان به ایشان تقاضا داریم با توسل به ذیل عنایت ائمه اطهار علیهم السلام برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند." 

به صورت رسمی درباره بیماری آیت الله مصباح یزدی خبری منتشر نشده است اما خبرگزاری حوزه در این باره نوشت: "علت بیماری آیت‌الله مصباح یزدی کرونا نیست و چند وقتی است که از مشکل گوارشی رنج می برند و ایشان فعلا در منزل بستری هستند." 

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی متولد سال 1313 در یزد است. او بنیان‌گذار و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس سابق شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت و یکی از استادان حوزهٔ علمیهٔ قم است. 

آیت الله مصباح به عنوان استاد اخلاق و پدر معنوی جبهه پایداری شناخته می‌شود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: