کد خبر: ۲۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹
خوزستان مدیرکل مدیریت بحران خوزستان آخرین وضعیت آبگرفتگی در اهواز و ماهشهر را تشریح کرد.
قلم‌نیوز:امید بن‌عباس با اشاره به آبگرفتگی برخی شهر‌های استان در پی بارندگی‌های شدید، اظهار کرد: آبگرفتگی در شهرستان‌های اهواز، ماهشهر، امیدیه و رامشیر رخ داده است که عبور و مرور را مختل کرده بود. جاده‌های دسترسی به روستا‌ها نیز به صورت موقت مسدود شدند، اما در حال حاضر جاده‌ای از شریان‌های اصلی استان مسدود نیست.

وی با اشاره به آبگرفتگی شهر چمران و بندر امام در شهرستان ماهشهر، افزود: در حال حاضر وضعیت آبگرفتگی در شهر چمران نسبت به بندر امام (ره) بهتر است و بخش زیادی از آب از شهر چمران خارج شده است. تجهیزات مورد نیاز توسط شرکت ملی حفاری و دستگاه‌های اجرایی در اختیار این شهر قرار گرفت تا آب با سرعت تخلیه شود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در خصوص وضعیت آبگرفتگی در شهر اهواز نیز گفت: در حال حاضر به جز منطقه ۶ و ۸ و بخشی از منطقه ۴، در سایر نقاط شهر اهواز مورد خاصی از آبگرفتگی در معابر اصلی نداریم و در سایر نقاط تنها آبگرفتگی کاسه‌ای وجود دارد.


بن‌عباس با اشاره به امدادرسانی به افراد متاثر از آبگرفتگی‌ها توسط جمعیت هلال احمر بیان کرد: اقلام مورد نیاز بین خانوار‌های متاثر از بارندگی توزیع شده است.

وی در خصوص میزان خسارات وارد شده در پی این بارندگی‌ها، گفت: از صبح امروز ارزیابی خسارات توسط فرمانداران آغاز شده و تا ۷۲ ساعت مهلت دارند میزان خسارت‌ها را ارائه دهند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: