کد خبر: ۲۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹
بررسی داد و ستد بازار سهام امروز چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۱۰؛
معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۸ هزار واحدی شاخص بورس همراه شد و ارزش معاملات بورس امروز از ۲۴ هزار و ۱۰۰ هزار میلیارد تومان گذشت.
قلم‌نیوز:داد و ستد امروز بورس در حالی پیگیری شد که پس از اوج گیری صبحگاهی شاخص تا ۳۱ هزار واحد عرضه‌ها در کلیت بازار همچون روز گذشته افزایش یافت.

پس از آن اغلب نمادها مجددا با غلبه تقاضا به تعادل رسیدند،اما نتوانستند به صف خرید برسند و تنها در محدوده مثبت و در قالب معاملاتی روان جلسه معاملاتی خود را ادامه دادند.

بر این اساس شاخص کل بورس در انتهای معاملات روزانه با ثبت رشد ۳۸ هزار و ۶۵۷ واحدی موفق شد تا ارتفاع یک میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۳۵ واحد بالا برود.

شاخص کل هم وزن نیز در معاملات امروز رکورد مثبتی را درج کرد و با رشد ۶ هزار و ۹۴۲ واحدی در ارتفاع ۴۱۷ هزار و ۷۸۸ واحد ایستاد.

معاملات بورس

امروز فارس،فولاد و شستا پراثرترین نمادها بر رشد شاخص کل بورس بودند.همچنین نمادهای شستا،خودرو و شپنا پرتراکنش ترین نمادها در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران شدند.

کوتاه از فرابورس

نماگر بازار فرابورس در اتمام جلسه معاملاتی امروز با رشد ۴۲۵ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۲۶۱ واحد ایستاد.

نمادهای بپاس،مارون و صبا امروز بیشترین تاثیر را بر رشد آیفکس گذاشتند،همچنین نمادهای بپیوند،وسپهر و گدنا پرتراکنش ترین نمادهای امروز در تابلوی فرابورس بودند.

معاملات فرابورس

امروز نیز در کلیت بازار حجم و ارزش قابل قبولی از معاملات صورت گرفت؛ به طوری که در بیش از ۲ میلیون و ۷۹۲ معامله حجمی در حدود ۱۸ هزار و ۵۵۰ هزار میلیارد سهم داد و ستد شد.

ارزش مجموع معاملات در بورس و فرابورس امروز از رقم ۲۴ هزار و ۱۱۸ واحد گذشت.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: