کد خبر: ۲۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
وزیر امور خارجه در حساب توییتر خود جامعه بین‌المللی بویژه اتحادیه اروپا را به دست برداشتن از استاندارهای دوگانه و محکومیت این اقدام ترور دولتی فراخواند.
قلم‌نیوز: محمدجواد ظریف روز یکشنبه در رشته توییتی به زبان آلمانی نوشت: تروریست‌ها یک دانشمند برجسته ایرانی را به قتل رساندند. این بزدلی که در آن نشانه‌هایی جدی از نقش اسراییل وجود دارد، بیانگر جنگ‌طلبی عاملان این اقدام از سر استیصال است.

ظریف تصریح کرد: ایران جامعه بین‌المللی بویژه اتحادیه اروپا را به دست برداشتن از استاندارهای دوگانه و محکومیت این اقدام ترور دولتی فرا می‌خواند.

وزیر امور خارجه دیروز هم در توییت‌های جداگانه ای جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی و ایجاد اجماع در مقابل تنش و ماجراجویی در منطقه فرا خواند.

 ظریف از جامعه بین‌المللی - خصوصا اتحادیه اروپا -خواست به استانداردهای دوگانه شرم‌آور خود پایان دهند و تروریسم دولتی را محکوم کنند.

به گزارش ایرنا، تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: