کد خبر: ۲۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
شاخص کل کانال ۱.۴ میلیون واحد را پس گرفت
بازار سهام امروز یکشنبه ۹ آذرماه را صعودی آغاز کرد و در ساعت اولیه معاملات شاخص کل با بیش از ۳۰ هزار واحد رشد وارد کانال ۱.۴ میلیون واحد شد اما پس از ساعتی کمی ارتفاع کم کرد و هم اکنون شاخص کل با افزایش ۲۹ هزار و ۶۱۷ واحد در محدوده یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد قرار دارد.
قلم‌نیوز: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با ۲۹ هزار و ۶۱۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۰۷۰ واحد افزایش به رقم ۴۰۸ هزار و ۶۰۰ واحد رسید.

معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۴۵ هزار و ۱۷۷ هزار معامله به ارزش ۸۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری غدیر،  س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی پارس، مخابرات ایران و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۵۶ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۷۷۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۳۸ هزار و ۴۴۳ معامله انجام داده‌اند که ۳۳ میلیارد و ۷۱۷ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون،  پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. 


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: