کد خبر: ۲۶۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹
رسیدن به شهرت شاید به ظاهر ساده باشد، اما تاریخ ثابت کرده که تنها تعداد محدودی از ستاره‌ها توانسته‌اند به جایگاه محبوبیت دست پیدا کنند.
قلم‌نیوز:محمدرضا گلزار، بعد از کسب لقب بازیگر پولساز و‌ اثبات تاثیرگذاری بر میزان فروش فیلم‌ها، اعتبار و برند خود را در عرصه‌های مختلف هم بیشتر از قبل گسترش داد. او در دهه دوم بازیگری موفق شد این شهرت و محبوبیت را به نوعی دیگر در زندگی‌اش تکرار کند.او در بازیگری ادامه دهنده همان مسیری بود که از ابتدا آغاز کرده بود.

به همان اندازه که طرفدار داشت، مخالف و منتقد هم داشته و دارد. او بازیگری نبود که براساس سلیقه منتقدان سینما پیش برود. سینمای گلزار سینمای منتقد پسند نبود. اما با این حال خیلی‌ها منتظر بودند تا گلزار «بوتیک» دیگری را در مسیر بازیگری تجربه کند. و شاید «مادر قلب اتمی» پتانسیل‌های زیادی برای رسیدن به این مهم را داشت. حضور گلزار در این فیلم غافلگیر کننده بود و یکی از مهم‌ترین تجربه‌های بازیگری‌اش بعد از «بوتیک» به حساب می‌آمد.

گلزار همزمان با اکران «مادر قلب اتمی»، یک سریال موفق در شبکه نمایش خانگی داشت که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. موقعیت متفاوتی که در سریال «عاشقانه» تجربه می‌کرد از جذابیت بالایی برخوردار بود. زاویه دید داستان به شخصیت سهیل، بازی در نقش مردی که همسرش مدام ثروت و قدرتش را به رخ او می‌کشد، برای گلزار با چالش جدیدی در بازیگری همراه بود.

گلزار پس از دوری یک ساله از بازیگری، این روزها در حال بازی در فصل دوم «عاشقانه» است که به احتمال زیاد زمستان امسال به شبکه نمایش خانگی می‌آید. اینکه گلزار در «گیسو» هم به اندازه «عاشقانه» موفق خواهد بود، پیش بینی زود هنگام است اما فقط یک چیز را می‌توان گفت و آن اینکه گلزار یکسال پیش از بازی در فصل دوم، قراردادش را امضا کرده و آنقدر خودش را متعهد به این سریال می‌دانسته و برایش مهم بوده که حتی پیشنهادات بازی در فیلم‌های اجتماعی را هم رد کرده است.

او قرار است بعد از پایان بازی در «گیسو»، برای دومین بار با حمید نعمت الله همکاری کند و به احتمال زیاد این فیلم به نقطه عطف دیگر این ستاره، همزمان با شروع دهه سوم بازیگری‌اش تبدیل خواهد شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: