کد خبر: ۲۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹
سارا قمی، کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان پس از ۱۳ سال از تیم ملی خداحافظی کرد.
قلم‌نیوز:سارا قمی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان پس از ۱۳ سال بازی برای تیم ملی با انتشار متنی در اینستاگرام از تیم ملی خداحافظی کرد. او نوشت:

از تو ممنونم شهر زیبای خمام
گیلان شگفت انگیز
از پدر و مادرم، برادرم، خواهرم و تمامی دوستان و مربیانم سپاسگزارم.
بهتر است از انتها شروع کنم، از خداحافظی
خداحافظی از ١٣ سال بازی در تیم ملی.
در طول سالیان دراز سعی کردم عشق ام را از طریق پاهایم با ضربه زدن به توپ فوتبال بیان کنم، چیزی که همه چیز را از زمان کودکی ام تاکنون برایم راحت تر بیان کرد که من چه کسی هستم!!!
چه ضربه‌ها ،زخمها، شکستگی‌ها، کبودیها و ناملایماتی که بر پاهایم که همانا قلب آدمیست بر وجودم نشست تا از من سارای قمی بسازد که در این سالها به دختران ناامید وطنم بیاموزم که هر آرزویی میتواند دست یافتنی باشد.
آری مرزهایی را برای خودم و کسانیکه برمن باور نداشتند جابجا کردم و امروز میخواهم قوی تر از قبل ورق را عوض کرده و خود را وارد دنیایی دگر کنم
خداحافظی از پیراهن تیم ملی و بازوبند کاپیتانیش به مانند شماره ٩ که تا ابد مرا به یاد زنده یاد سیروس قایقران خواهد انداخت برایم سخت نیست، زیرا من جنگیدم تا ثابت کنم برای وطنم، آمال و آرزوهایم خواهم جنگید نه شماره پیراهن و نه بازوبندش.
اکنون زمان آن رسیده که از تمامی هم تیمی هایم، مربیان و مدیران و پزشکان تیم های ملی و هوادارانم تشکر کنم و برایشان سلامتی و موفقیت آرزو نمایم.
خداحافط تیم ملی.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: