کد خبر: ۲۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹
تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌دهد که مترو تهران در اولین روز اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی با ازدحام جمعیت روبه رو شده است. با این حال مقامات مترو می‌گویند از تعداد مسافران کاسته شده است.

قلم‌نیوز:تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌دهد که مترو تهران در اولین روز اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی با ازدحام جمعیت روبه رو شده است. با این حال مقامات مترو می‌گویند از تعداد مسافران کاسته شده است. 

به گزارش فرارو، این انتظار وجود دارد که با اجرای محدودیت های شدید کرونا حداقل در رفت و آمد‌ها در کلانشهرها به ویژه تهران کاسته شود، اما تصاویری که رسانه های منتشر کرده اند خلاف این انتظار است و همچنان وسایل نقلیه عمومی در تهران مملو از جمعیت هستند.

این در حالی است که براساس محدودیت‌ها بسیاری از کسب و کارها از امروز تعطیل‌اند و روزانه یک سوم کارمندان به سر کار می‌روند.

با این حال مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه سرفاصله حرکت قطارها همزمان با اجرای محدودیت‌های مربوط به کرونا کاهش نیافته است،‌گفت: "به غیر از ایستگاه‌های تقاطعی تقریبا آمار مسافران در سایر ایستگاه‌ها کاهش یافته است"

فرنوش نوبخت افزود: «بر اساس بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسد تا حدودی از آمار مسافران کاسته شده باشد، البته امروز اولین روز اجرای محدودیت‌ها است و منتظر هستیم آمار تا پایان روز به صورت دقیق به دست آید.»

او افزود: "سرفاصله حرکت قطارها امروز همزمان با اجرای محدودیت‌های مربوط بهکرونا نسبت به قبل هیچ تغییری نکرده و سرفاصله حرکت قطارها در خط سه مترو 2 دقیقه و در خط یک و 4 سه و نیم دقیقه است."

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: «همچنین خط 5 دارای قطار اکسپرس است که مشابه روزهای قبل خدمت‌رسانی در مترو به مسافران در حال انجام است.»

نوبخت گفت:‌ "در ایستگاه‌های تقاطعی احتمال افزایش مسافر وجود دارد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی طی امروز ممکن است مربوط به ایستگاه‌های تقاطعی باشد."


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: