کد خبر: ۲۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد خبر داد؛
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از افزایش 25 میلیون تومانی وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا سقف 95 میلیون تومان خبر داد .
به گزارش قلم نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی دراین خصوص گفت: با توجه به تفاهم های صورت گرفته روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در ماه های پایانی سال جاری با سرعت مناسبی در حال انجام است و در طرح نوسازی 40 هزار از ناوگان تاکسیرانی در سطح کشور سهمیه مناسبی برای مشهد در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از طرفی با توجه به افزایش قیمت تاکسی سمند و پژو 405 با استاندارد یورو پنج به ترتیب با قیمت 104 و 118 میلیون تومان این سازمان به جهت کمک به تاکسیرانان با بهره گیری از مصوبه قبلی شورای محترم اسلامی شهر مشهد برای ارائه تسهیلات مناسب نوسازی و مکاتبات انجام شده با بانک ملی موافقت شد تا از محل سرمایه شهرداری مشهد سقف وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا حدود 95 میلیون تومان افزایش یابد.
محبی ادامه داد: دور قبل طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهریور ماه گذشته به پایان رسید که میزان وام پرداختی به تاکسیرانان با توجه به قیمت خودرو 70 میلیون تومان بوده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: