کد خبر: ۲۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹
استاندار تهران با اشاره به اجرای جدی محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران گفت: در حال حاضر حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر در تخت‌های بیمارستانی استان تهران در حال درمان هستند و باید بار مراجعه به بیمارستان‌ها را کاهش داد.
قلم‌نیوز:استاندار تهران با اشاره به اجرای جدی محدودیت‌های جدید کرونایی در استان تهران گفت: در حال حاضر حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر در تخت‌های بیمارستانی استان تهران در حال درمان هستند و باید بار مراجعه به بیمارستان‌ها را کاهش داد.

طبق اعلام روابط عمومی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی اظهارداشت: حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر در تخت‌های بیمارستانی این استان بستری هستند و محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر بطور جدی و دقیق اعمال می‌شوند.

وی در عین حال ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان تهران موظف به اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید هستند.

استاندار تهران افزود: نباید از هر اقدامی که سبب کاهش مراجعه بیماران کرونایی و بستری شدن آن‌ها است، دریغ کنیم، در حال حاضر حدود شش هزار و ۵۰۰ نفر در تخت‌های بیمارستانی استان تهران در حال درمان هستند و باید بار مراجعه به بیمارستان‌ها را کاهش داد. 

منبع: میزان
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: