کد خبر: ۲۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹
مجموعه تلویزیونی "زیرخاکی" بالأخره به روزهای فیلمبرداری فصل دوم نزدیک شده تا خودش را هرچه زودتر مهیای آنتن شبکه یک سیما کند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، سریال "زیرخاکی" مجموعه رمضانی است که به دلیل کرونا نتوانست به پایان برسد این روزها در حال نگارش برای شروع فصل مستقل و متفاوتی است که قصه بامزه ای خواهد داشت. نکته ای که مطرح می شد این بود "زیرخاکی" نوروزی می شود و یا "نون.خ"، که با شروعِ تولید فصل سوم سریال سعید آقاخانی پخشِ "زیرخاکی" به تأخیر افتاد و احتمال دارد فصل دوم "زیرخاکی" هم سریال رمضانی تلویزیون شود.
مجید اکبرشاهی مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم چندی پیش درباره تولید سریال های جدید به فصل دوم "زیرخاکی" اشاره کرد که می خواهیم فصل اول آن را مخاطبان دیده اند را به مرحله تولید برسانیم.
جلیل سامان کارگردان سریال در صفحه شخصی اش خبر از شروع تولید فصل دوم این سریال تلویزیونی داده است. او نوشت: "به امید خدا در روزهای آینده فیلمبرداری فصل دوم زیرخاکی را آغاز خواهیم کرد برایمان دعا کنید تا بتوانیم در این روزهای تلخ لحظات شیرینی را به ارمغان بیاریم"
همچنین هنوز مشخص نیست که کدام یک از بازیگران فصل گذشته در این فصل حضور داشته باشند اما پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر که از بازیگران نقش اصلی فصل اول این سریال بوده اند، احتمالاً در فصل دوم نیز بازی خواهند داشت.
باید دید با توجه به نوروزی شدن فصل سوم سریال "نون.خ"، "زیرخاکی2" دوباره به ماه رمضان تلویزیون می رسد و یا زمانی دیگر برای پخش این سریال درنظر گرفته می شود؟
چرا "پس از باران" در تلویزیون ادامه پیدا نکرد؟/ آرزوی جهانگیر الماسی برای اجرا و حضور در سریال میرباقری
برنامه های ارکستر صداوسیما در سالگرد "حاج قاسم"/ روی موسیقی تیتراژ و دعوتِ خواننده ها به تلویزیون چه نظارتی می شود؟
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: