کد خبر: ۲۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹
رشد ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس
داد و ستد در بورس اوراق بهادار تهران امروز شنبه از نخستین دقایق به دلیل عبور از ریسک هایی همچون انتخابات آمریکا، تعیین تکلیف نرخ سود بانکی و... با تقاضای چشمگیر در بیش از نیمی از نمادها آغاز شد.
قلم‌نیوز:داد و ستد در بورس اوراق بهادار تهران امروز شنبه از نخستین دقایق به دلیل عبور از ریسک هایی همچون انتخابات آمریکا، تعیین تکلیف نرخ سود بانکی و... با تقاضای چشمگیر در بیش از نیمی از نمادها آغاز شد.

بر این اساس شاخص کل بورس تا لحظه تنظیم این خبر شاخص با رشد ۲۵ هزار و ۶۴۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۶ هزار و ۷۱۹ واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۲۲۰ واحدی با رشدی کمتر از میزان رشد شاخص کل در تکاپو برای بازگشت به کانال ۳۷۰ هزار است.

معاملات بورس

بیشترین تاثیر در رشد شاخص بورس تا این لحظه به ترتیب مرهون رشد نماد شرکت های فولاد، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک ملت، معدنی و صنعتی چادرملو و پتروشیمی پارس بوده است.

ارزش معاملات تا این لحظه برابر با ۳ هزار میلیارد تومان در بیش از ۴۱۸ هزار معامله بوده است.

گروه‌های فلزی، بانکی، خودرویی و پالایشی امروز با افزایش اخبار مثبت نسبت به تحرکات صندوق های دارا با تقاضا همراه شده اند.

بر این اساس پیش بینی افزایش رشد دارا یکم بانکی و کاهش زیان در دارا یکم پالایشی دور از انتظار نخواهد بود.

کوتاه از فرابورس

نماگر آیفکس امروز و تا این لحظه با حفظ روند چند روزه خود با رشد ۲۶۷ واحدی تا ارتفاع ۱۵ هزار و ۸۶۱ واحد بالا آمد و بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ارزش معاملات را تا این لحظه به ثبت رسانید.

تا این لحظه نماد شرکت های پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب و ذوب آهن اصفهان به ترتیب بیشترین تاثیر را بر رشد امروز شاخص فرابورس داشته اند.

معاملات فرابورس

 

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: