کد خبر: ۲۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹
رشد ۳هزار واحدی بازار سرمایه در ۱۰ دقیقه
بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته با شروع متعادل در نمادهای بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد به طوری که در گروه بانکی‌ها نماد وبملت در قیمت ۴۲۷ تومان با نوسان مثبت آغاز بکار کرد. ونوین رشد ۱ درصد دارد. وبصادر در قیمت ۲۶۰ تومان دنبال می‌شود.
قلم‌نیوز: بازار سرمایه امروز چهار شنبه (۲۱ آبان ماه) بازار در آخرین روز معاملاتی هفته با شروع متعادل در نمادهای بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد.

وضعیت عرضه و تقاضا در بورس

وضعیت عرضه و تقاضا در بورس

وضعیت عرضه و تقاضا در بورس

در گروه فلزات اساسی شاهد نوسانات مثبت در نمادهای بزرگ و تاثیر گذار این گروه هستیم. فولاد در قیمت ۱۱۷۰ تومان رشد نزدیک به ۱ درصد دارد. فملی با رشد بیش از ۱ درصد همراه است. ذوب با نوسان مثبت همراه و در قیمت ۴۳۰ تومان دنبال می‌شود.

در گروه خودرویی ها:نماد خودرو در قیمت ۳۲۱ تومان قرار دارد و رشد بیش از ۱ درصد را تجربه می‌کند.

شاهد مقاومت خساپا در محدوده بالای ۲۰۰ تومان هستیم. سهم در قیمت ۲۰۹ تومان قرار دارد و پیشروی بیش از ۱ درصد را تا به این لحظه تجربه می‌کند.

شروع متعادل و مثبت نماد خگستر را شاهدیم. سهم در محدوده صفر تابلو با نوسان مثبت همراه است.قطعه سازها همچنان با افزایش عرضه مواجهند.

در گروه معدنی ها؛ نماد کچاد در قیمت ۱۵۴۶ تومان رشد ۳.۵ درصدی دارد. کگل با رشد ۱ درصد همراه است. کاما صف خرید را تجربه می‌کند.

فرآورده‌های نفتی نیز نوسانی و با گرایشی منفی داد و ستد می‌شوند. شاوان ٬ شپاس و شراز با فشار عرضه همراه اند. شبندر شبریز ونفت نیز منفی و متعادل اند. شتران هم متعادل و مثبت داد و ستد می‌شود.

روزهای منفی و پر عرضه #حکشتی به نظر به پایان رسید. نماد حکشتی بالاخره در سمت تقاضا با حجمی بالغ بر ۵۹ میلیون سهم با صف خرید همراه شد.

 رشد ۳هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴هزار واحد قرار گرفته است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: