کد خبر: ۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
روز پرحاشیه ورزشگاه تختی اهواز؛
اهواز - نشست خبری پایان بازی سرمربیان دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس تهران به علت ناامنی موجود در ورزشگاه تختی اهواز لغو شد.
مجروحان را با آمبولانس بردند/پرسپولیسی‌ها تحت تدابیر امنیتی رفتند

از سری رقابت های هفته هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز جمعه تیم های استقلال اهواز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی پرحاشیه و پرتنش را تیم میهمان با نتیجه دو بر صفر به سود خود پایان داد.

* اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تختی اهواز که منجر به ورود هواداران به ورزشگاه تختی اهواز شد باعث شد مسئولان برگزاری بازی، نشست خبری پایان بازی سرمربیان دو تیم را لغو کنند. البته سیاوش بختیاری زاده در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنان پاسخ داد.

* به علت اینکه بیش از ۵۰ درصد ورزشگاه را هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تشکیل می دهند هنوز معلوم نیست افرادی که در میانه های بازی خود را به داخل ورزشگاه رسانده اند متعلق به کدام تیم هستند.

* پس از پایان بازی، ماموران شرایط لازم را برای ورود بازیکنان پرسپولیس به ورزشگاه مهیا کردند تا مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید.

* چند دستگاه آمبولانس نیز برای انتقال مجروحان احتمالی وارد ورزشگاه شدند. البته در زمانی که هواداران پرسپولیس از ضلع جنوبی وارد ورزشگاه شدند، تصاویر تلویزیونی چند مصدوم در میانه جمعیت را نشان دادند.

* لیدرهای دو تیم نیز که در این میان باید باعث آرامش فضای ورزشگاه شوند نیز به زد و خورد با هم پرداختند و بر تنش این بازی اضافه کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: