کد خبر: ۲۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹
شهردار مشهد در بازدید از کارخانه نوآوری، تاکید کرد؛
شهردار مشهد گفت: در کنار تجهیز کارخانه نوآوری مباحث ترافیکی این محدوده و تقویت پیاده محوری در معابر پیرامونی آن باید مورد توجه قرار گیرد.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی صبح امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی کارخانه نوآوری که با حضور معاونین عمران، حمل و نقل و ترافیک و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار انجام شد با تقدیر از اقدامات انجام شده، افزود: معتقدم کارخانه نوآوری از نظر حجم و شکل کار، پروژه ای سخت بود.
وی با بیان اینکه درمجموع کارهای خوبی درکارخانه نوآوری انجام شده که قدردان تلاش های انجام شده هستیم، اظهارکرد: پروژه ای با این ابعاد در حوزه نوآوری در کشور برجسته است و باید با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب به عنوان یک برند معرفی شود.
کلائی اضافه کرد: در حال حاضر فعالیت های اصلی عمرانی در این پروژه به اتمام رسیده و فعالیت های جزئی نیز مراحل پایانی را طی می کند لذا اقدامات لازم برای تجهیز کارخانه نوآوری به سرعت آغاز شود.
وی ادامه داد: در کنار تکمیل و تجهیز این پروژه، موضوعات ترافیکی و تقویت پیاده محوری در معابر پیرامونی کارخانه نوآوری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
99 درصد از عملیات عمرانی کارخانه نوآوری به اتمام رسیده است
خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این بازدید گفت: در حال حاضر حدود 99 درصد از عملیات عمرانی احداث کارخانه نوآوری به پایان رسیده و بخش کوچکی از کارهای جزئی باقیمانده که به سرعت درحال انجام است.
وی اضافه کرد: طی چند ماه گذشته که ادامه عملیات پروژه احداث کارخانه نوآوری به سازمان عمران سپرده شد درکنار سه شیفته شدن اجرای پروژه، حداکثر نیروی انسانی برای اتمام فعالیت های عمرانی طبق زمان بندی انجام شده بکار گرفته شده است.
کاظمی ادامه داد: امید واریم با توجه به کارهای جزئی باقی مانده در حوزه عمرانی طی روزهای آینده، پروژه را برای تجهیز تحویل پیمانکار دهیم.
کارخانه نوآوری به سرعت تجهیز می شود
همچنین درادامه این بازدید، آیدا مهربان، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز اظهارکرد: در حال حاضر بهره بردار مجموعه به دنبال تامین و خرید تجهیزات است و تاکنون بخشی از تجهیزات مورد نیاز کارخانه خریداری شده است.
وی افزود: در کنار تامین تجهیزات، طراحی فضای داخلی و چیدمان تجهیزات نیز آماده است و هم زمان با اتمام عملیات عمرانی طی روزهای آینده نسبت به تجهیز کارخانه نوآوری با حداکثر سرعت اقدام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: