کد خبر: ۲۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹
افزایش یک هزار و ۹۶۴ واحدی شاخص کل
بازار سهام امروز سه شنبه ۲۰ آبانماه در چهارمین روز کاری هفته خلاف جهت سه روز گذشته حرکت کرد و صعودی شد و شاخص کل در ساعت اولیه بیش از ۴ هزار واحد رشد کرد اما پس از گذشت ساعتی ارتفاع کم کرد و با افزایش یک هزار و ۹۶۴ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۱۷ هزار واحد قرار گرفت.
قلم‌نیوز:در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۴ شاخص کل با یک هزار و ۹۶۴ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۱۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۹۸ واحد کاهش به رقم ۳۶۵ هزار و ۶۸۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۴۹۷ هزار و ۶۱۲ معامله به ارزش ۳۵ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۴۳ واحد افزایش رقم ۱۵ هزار و ۵۲۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۶۵ هزار و ۹۰۷ معامله انجام داده‌اند که ۱۰ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهر زمین و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری صبا تامین، فرابورس ایران و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: