هابلوت (Hublot) تصمیم گرفته است با تلفیق دو ایده محبوب، به محصولی کاملا متفاوت برسد. این برند ساعتهای محبوب کلاسیک فیوژن (Classic Fusion) را با طرحهای مدرن تزئین کرده است و حال به مدل محبوب جدیدی رسیده است.
هابلوت (Hublot) تصمیم گرفته است با تلفیق دو ایده محبوب، به محصولی کاملا متفاوت برسد. این برند ساعتهای محبوب کلاسیک فیوژن (Classic Fusion) را با طرحهای مدرن تزئین کرده است و حال به مدل محبوب جدیدی رسیده است. این برند سوئیسی جزو معدود تیمهایی است که طی 10 سال اخیر، طرحهای خود را با هدف جذب سرمایه برای خیریهها رونمایی میکند و همین مسئله بیش از هر نکته دیگری مورد توجه رسانهها قرار میگیرد. به نوشته مد و پوشاک، طرحهای جدید مجموعه هابلوت، با همکاری نقاش برزیلی، رومرو بریتو (Romero Britto) آماده شدهاند و به همین دلیل تم آمریکای جنوبی به خوبی در آنها دیده میشود. این مجموعه با تلفیق حس ساعتهای کلاسیک و طرحهای نوین، بسیاری را شیفته خود کرده است. سبک بصری خاص رومرو بریتو به خوبی در این مصول دیده میشود و شکلهای رنگارنگ آن، هر عشق مدی را مجذوب خود میکند. علاوه بر قسمتهای طلایی، بدنه با یک قاب مشکی رنگ و چرم قرمز در قسمت بند تکمیل میشود. این مجموعه با اهداف جذب سرمایه برای خیریه در تاریخ 7 نوامبر به صورت عمومی در اختیار علاقهمندان به دنیای مد و پوشاک قرار میگیرد.