کد خبر: ۲۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ایران‌خودرو از فردا (سه شنبه) ثبت‌نام برای هفتمین مرحله فروش‌ فوق‌العاده خود را با عرضه پنج محصول آغاز می‌کند. در این مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، پژو ۴۰۵ SLX، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و راناپلاس با قیمت قطعی عرضه می‌شود.
قلم‌نیوز: این خودروساز کمتر از 10 روز از پایان ششمین دوره فروش فوق‌العاده محصولات خود، قصد دارد ثبت نام مرحله هفتم را از فردا کلید بزند. 

در این مرحله از ثبت نام که در 3 روز برگزار می شود،‌ایران خودرو  پنج محصول پژو ۴۰۵ SLX، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای و مجددا همچون مرحله قبل(ششمین مرحله) پژو ۲۰۶ تیپ،   سورن پلاس و راناپلاس را برای فروش نقدی عرضه خواهد کرد.

هفتمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای پنج محصول به مدت سه روز اجرا خواهد کرد.طبق مصوبه کمیته خودرو، به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی،محدودیت های اعمال شده در طرح های قبلی که بارها به آن‌ها اشاره شده است، اعمال می‌شوند.

همچنان این امتیاز که منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند، وجود دارد.  

پس از پایان مهلت ثبت‌نام، همچون روال سابق طرح‌های اجرا شده برای فروش فوق‌العاده، قرعه‌کشی از میان متقاضیان واجد شرایط این طرح انجام  و منتخبان انتخاب خواهند شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: