کد خبر: ۲۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹
نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی از مسئولان برای حل مشکلات کشور به دنبال انتخابات آمریکا باشند اشتباه استراتژیک بوده؛ چرا که معتقدیم بسیاری از مشکلات فعلی محصول سوء مدیریت مسئولان است.
قلم‌نیوز:محمد حسن آصفری با اشاره به اینکه انتخابات آمریکا هیچ تاثیری بر مرتفع شدن مشکلات کشور نخواهد داشت، اظهار کرد: هر شخصی در آمریکا رئیس‌جمهور آمریکا شود هیچ تاثیری بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشورمان نخواهد داشت.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: معتقدیم که همه مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌های دشمن مربوط نمی‌شود؛ چرا که در حال حاضر بسیاری از کالاها و مواد اولیه کارخانجات در گمرکات دپو شده و بدون هیچ دلیلی نیز اجازه خروج این کالاها را نمی‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید نگاه استانداردی را که در زمان آرامش داشته، کنار بگذارد و آرایش جنگی به خود بگیرد و به صورت جهادی عمل کند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی مرتفع شوند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و امور شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دولتی‌ها اعلام می‌کنند که کشور در حال جنگ اقتصادی است؛ بنابراین باید از دولت پرسید که آیا در زمان جنگ اقتصادی باید سکوت پیشه کرد و هیچگونه عکس‌العملی از خود نشان نداد؟ دولت باید روحیه جنگی و تهاجمی در قبال جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته داشته باشد و از تدافع خارج شود تا مشکلات تولیدکنندگان و مردم مرتفع شود.

آصفری تصریح کرد: هیچ اتفاقی با انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برای کشورمان رخ نخواهد داد و تا زمانی که دولت متوجه نشود که بایستی از توانمندی‌های داخلی استفاده کند تحولی  نیز صورت نخواهد گرفت.

وی اظهار کرد: آیا آمریکایی‌ها به مردم گفتند که وارد بورس شوند یا اینکه شخص رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مردم را ترغیب به انجام چنین کاری کردند؛ لذا تا زمانی که تیم اقتصادی دولت برنامه‌ریزی مدونی نداشته باشد اوضاع نابسامان خواهد بود.

منبع: خانه ملت

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: