کد خبر: ۲۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از تخریب یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی خبر داد و گفت: این حادثه مصدوم و تلفات جانی بر جا نگذاشت.

قلم‌نیوز:سید جلال ملکی با اعلام خبر تخریب یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز (۱۳ آبان) یک مورد حادثه تخریب یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی، خیایان ثانی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه ساختمان سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران چند روزی بود کار تخریب آنجا را آغاز کرده بودند که ناگهان در ساعات میانی بامداد، بخشی از ساختمان (هم نمای بیرونی و هم قسمتی از سقفها و دیوارها) در هر سه طبقه تخریب شده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با توجه به ریسک خطر بالا، ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند، هیچ کدام از کارگران و مسئولان پروژه در محل حضور نداشتند و به تماسهای گرفته شده نیز پاسخگو نبودند هرچند که مسئولان پروژه در این چنین مواردی حتی در نیمه‌های شب نیز باید پاسخگو باشند.

ملکی عنوان کرد: از طریق اطلاعات به دست آمده توسط عوامل شهرداری که در محل حاضر شده بودند، مشخص شد فردی زیر آوار نیست البته یکی، دو ساعت بعد نیز پس از استعلامات صورت گرفته از مسئولان پروژه و طبق بررسی‌های آتش‌نشانان، عدم محبوس بودن فرد یا افراد زیر آوار محرز شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی نداشت و آتش‌نشانان در ساعت ۴:۱۲ بامداد، محل حادثه را تحویل عوامل شهرداری دادند و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

وی یادآور شد: برخلاف تفکر برخی از افراد مبنی بر ساده بودن تخریب یک ساختمان، باید گفت انجام این کار بسیار پیچیده‌ است، هر چقدر ساختمان قدیمی‌تر باشد، بیشتر ایستایی آن از بین می‌رود، در نتیجه باید در این رابطه از کارگران حرفه‌ای و به اصطلاح تخریب‌کار استفاده شود.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , حوادث ,


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: