کد خبر: ۲۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹
بعد از ماجرای صف‌آرایی اردوغان در برابر ماکرون در خصوص حمایت ماکرون از اقدام وهن‌انگیز شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص) با انتشار تصاویری از کیف‌دستی همسر اردوغان که اتفاقا ساخت فرانسه است، از او خواسته‌اند چنانچه به آنچه می‌گوید وفادار است کیف امینه اردوغان را در انظار به آتش بکشد.
قلم‌نیوز:صرف‌نظر از حضور بحث‌برانگیز و سر شاخ شدن‌های ترکیه در سوریه، لیبی، آذربایجان، شمال عراق، یونان، مصر و... مواضع خاص اردوغان در مسائل مختلف به‌ویژه قصه فلسطین و اخیرا ماجرای اهانت شارلی ابدو به پیامبر اسلام و... باعث شده است حملاتی خاص متوجه او شود و از متناقض بودن قول و فعل رئیس‌جمهور ترکیه و به تبع آن جست‌وجو از اهدافی خاص پشت اقدامات و رویکردهای او سخن به‌میان بیاید.

کیف‌دستی همسر اردوغان دردسرساز شد+عکس
در ماجرای فلسطین مواضع اصولی اردوغان مورد توجه و حمایت مسلمانان هوادار فلسطینیان قرار گرفته است اما در عین حال برخی از منتقدان اردوغان، این رفتار را در کنار روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی و تعاملات آنکارا –تل‌آویو قرار می‌دهند و در نتیجه این رفتار اردوغان را رفتاری صددرصد خالص ارزیابی نمی‌کنند.

درهمین حال و با همین نگاه مخالفان اردوغان این روزها و بعد از ماجرای صف‌آرایی اردوغان در برابر ماکرون در خصوص حمایت ماکرون از اقدام وهن‌انگیز شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص) با انتشار تصاویری از کیف‌دستی همسر اردوغان که اتفاقا ساخت فرانسه است، از او خواسته‌اند چنانچه به آنچه می‌گوید وفادار است کیف امینه اردوغان را در انظار به آتش بکشد تا عمق و اهمیت دعوتش به تحریم کالاهای فرانسوی در ترکیه حداقل روشن شود.

«کمال قلیچدار اوغلو» رئیس حزب «جمهوری‌خواه خلق» با پیش کشیدن کیف فرانسوی همسر اردوغان، به او گفته «تو می‌گویی که کالاهای فرانسوی را تحریم کنید. خیلی خوب. کیف فرانسوی مارک "هرمس" همسرت را که ۵۰ هزار دلار خریده است آتش بزن و کارخانه "رنو" را ببند. تو فقط حرف می‌زنی بدون اینکه عمل کنی. آیا شهروندی در ترکیه مانده است که بتواند تولیدات فرانسوی بخرد؟ حضور در عالم سیاست و رسانه یعنی حضور در اتاقی شیشه‌ای که همه‌کس می‌تواند درون آن را ببیند و آن را آزادانه به قضاوت بنشیند.

منبع: برنا
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: