کد خبر: ۲۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی ضرغامی در روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت: پیش از این سخنران مراسم رییس مجلس بود که به علت ابتلای ایشان به کرونا سخنران تغییر کرد.
قلم‌نیوز:حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سخنران تجمع یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: سخنران تجمع یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر کننده لانه جاسوسی سابق آمریکا تعیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این رابطه گفت: نظر به اینکه محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم مبتلا به عارضه کرونا شده است ضمن آرزوی شفا برای ایشان و تمامی بیماران کرونایی، ضرغامی سخنران این تجمع خواهد بود.

وی افزود: این تجمع با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، قرائت بیانیه‌های دانش آموزی و دانشجویی و اجرای گروه سرود و رزم نوازان ارتش، اجرای شاعر انقلابی آقای بابایی و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه‌های این تجمع خواهد بود.

محمودی عنوان داشت: این تجمع رأس ساعت ۱۵ در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی برگزار می‌شود و شرکت مترو آماده خدمت به علاقمندان خواهد بود و تجمعات محدود در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: