کد خبر: ۲۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹
«قاموس» روی میز تدوین
همزمان با آغاز تدوین فیلم سینمایی «قاموس» به کارگردانی علی براتی از نخستین تیزر این فیلم با نام خارجی «عزازیل» رونمایی شد.

به گزارش قلم نیوز، تدوین فیلم سینمایی «قاموس» به نویسندگی و کارگردانی علی براتی و تهیه‌کنندگی محمد فضیله که مدتی است تصویربرداری آن به پایان رسیده است، آغاز شد.

مراحل فنی دیگر این فیلم سینمایی از جمله صداگذاری و موسیقی که در ژانر وحشت و آخرالزمانی ساخته شده است، به زودی آغاز می‌شود.

همچنین از نخستین تیزر این فیلم سینمایی با نام خارجی «عزازیل» که این روزها خود را برای شرکت در جشنواره‌های خارجی آماده می‌کند، رونمایی شد.

«قاموس» دومین فیلم سینمایی علی براتی در مقام کارگردانی پس از «ماهی و برکه» است.

در خلاصه داستان «قاموس» آمده است: در آسمان چهارم طرف چپ بیت المعمور منبری است چوبی و شکسته. وارونه کردند به خیالشان. همه چیز تمام شده. یادشان نیست دانه‌های تسبیح مرا فرشتگان بوسه می‌زدند و برای دستان من از هم سبقت می گرفتند. عروسم را انتخاب می کنم از میان دخترکانی که هوایشان و حالشان مناسبت می کند با لبخندهای مستانه من!

درسا بختار، ریحانه رضی، یدالله شادمانی، فرشته آلوسی و نسا یوسفی، آرش برومند، فهیمه گردان، سیدابراهیم رکنی، عبدالحمید زارع، سمیرا عباسی، سپیده مظاهری و امیرعلی موسوی بازیگر خردسال، تیم بازیگران فیلم «قاموس» را تشکیل می‌دهند.

عوامل «قاموس» عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی براتی، تهیه کننده: محمد فضیله، مجری طرح: نفیسه خیراندیش، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: مسعود ترغبی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان: سیدبهمن حسینی، صحنه ‌و لباس: اسماعیل خسروانی، ایمان اقلیدی سیدمجتبی سجادی، سما ستوده و سیمین متانت، مسئول هنروران : مهدی صفری، منشی صحنه: مونا خوش روش، مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه، عکاس: محمدکاظم نخعی راد و فیلمبردار پشت صحنه: علی فروتن.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: