کد خبر: ۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از تلاش گسترده فدراسیون های ورزشی برای کسب سهمیه در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو گفت: وزارت ورزش و جوانان با کمیته های المپیک و پارالمپیک کاملا هماهنگ و همراه است.
گودرزی: همه برای موفقیت ایران در بازی‌های ریو هماهنگ هستیم

محمود گودرزی در نهمیم جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشحالم که دست اندرکاران این بازیها در وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همینطور فدراسیون‌ها، هماهنگ و منظم برای موفقیت ایران در بازیهای ریو تلاش می کنند و قطعا نتایج ان موجب شادی مردم و افزایش نشاط اجتماعی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون های ورزشی به عنوان خط مقدم ورزش ایران در موضوع کسب سهمیه یاد و اضافه کرد: فرصت زیادی تا المپیک باقی نمانده است. باید تلاش کنیم تا در زمان باقی مانده سهمیه های بیشتری بدست بیاوریم و رویکرد ما حضور در این رقابت‌ها با تمام کمیت و توان ورزش ایران است.

گودرزی به نقش اصلی کمیته های المپیک و پارالمپیک در بازی‌های ریو اشاره کرد و گفت: مسئولیت اصلی برای این بازی‌ها بر عهده این دو کمیته است. وزارت ورزش و جوانان پشتیبان و حامی برنامه ها و مواردی است که با در میان می گذارند و ما خود را موظف به حمایت از کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و در نهایت تمامی فدراسیون های حاضر در این بازی‌ها می دانیم.

وزیر ورزش و جوانان با ذکر این نکته که سهمیه ها آرام آرام زیاد می شود، در ادامه افزود: خوشبختانه در کسب سهمیه تا این زمان روند خوبی به‌خصوص در بخش بانوان داشتیم و قطعا با صعود والیبال به المپیک، این روند مثبت کامل می شود.

دکتر گودرزی به روسای فدراسیون های المپیکی و پارالمپیکی تاکید کرد نسبت به مسایل قهرمانان خود بیش از همیشه حساس باشند و تمامی موارد را به کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان انتقال دهند. گودرزی در ادامه نیز اظهار کرد: خوشبختانه وحدت و همدلی در نزد مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بیش از هر زمان دیگری دیده می شود و نتیجه ان سربلندی نام ایران و شادی مردم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: