کد خبر: ۲۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹
بازار سهام امروز چهارشنبه ۷ آبانماه را در پی ریزش های متوالی روزهای گذشته کاهشی آغاز کرد و از مرز ۲۰ هزار واحد نیز گذشت اما دوباره به زیر ۲۰ هزار واحد بازگشت و هم اکنون شاخص کل با افت ۱۹ هزار و ۵۱۰ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد قرار دارد.
قلم‌نیوز:در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۷ شاخص کل با ۱۹ هزار و ۵۱۰ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۹۶۱ واحد کاهش به رقم ۳۷۷ هزار و ۱۹۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۴۴۵ هزار و ۶۷۶ معامله به ارزش ۳۴ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت تهران، گسترش نفت و گاز پارسیان و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۸۶ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۹۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۳۶ هزار و ۸۹۷ معامله انجام داده‌اند که ۱۱۷ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی، پتروشیمی تندگویان، سنگ آهن گهر زمین و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: