کد خبر: ۲۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹
بازار سهام امروز شنبه سوم آبانماه را ریزشی آغاز کرد
در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۶ شاخص کل با ۳۳ هزار و ۷۹۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۳۳ واحد کاهش به رقم ۳۹۰ هزار و ۵۴۷ واحد رسید
قلم‌نیوز:در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۶ شاخص کل با ۳۳ هزار و ۷۹۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۷۸ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۳۳ واحد کاهش به رقم ۳۹۰ هزار و ۵۴۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۲۲۵ هزار و ۳۹۱ معامله به ارزش ۲۱ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.


فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۴۴ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۷۲۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۳۹ هزار و ۲۶۷ معامله انجام داده‌اند که ۸ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشت.

منبع: همشهری
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: