کد خبر: ۲۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
نماد شستا به محض تصمیم سهامدار عمده در معرفی بازارگردان باز می‌شود.
قلم‌نیوز:مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: به محض تصمیم رئیس و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، بازارگردان سهام به بورس معرفی و نماد شستا به شکل شایسته ایی بازخواهد شد.

محمد رضوانی‌فر درباره شرط بورس تهران برای بازگشایی نماد شستا که از ۱۷ شهریور به دلیل بررسی اطلاعات و سپس وضعیت ناخوش بازار و در ادامه، برگزاری مجمع سالانه هفته گذشته بسته مانده به بورس پرس گفت: طبق قول رئیس سازمان تامین اجتماعی در مجمع و با تصمیم هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، بازارگردان سهام به بورس معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین به محض انجام این فرایند که انتظار می‌رود در آینده ایی نزدیک رخ دهد، نماد شستا به شکل شایسته و با حداکثر حمایت باز و سهام آن مورد داد و ستد فعالان قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، سهام این هلدینگ چند رشته ایی ۲۷ فروردین سال جاری به عنوان بزرگترین عرضه اولیه تاریخ بورس ایران عرضه و با ۸۶۰ تومان کشف قیمت و بعد از رشد قیمت تا ۶۲۰۰ تومان نیمه مرداد به ۳۷۱۴ تومان قبل از توقف نماد در ۱۶ شهریور رسید.

این شرکت با سرمایه ۸ هزار میلیارد تومانی، اولین مجمع سالانه بعد از حضور در بورس را هفته پذشته با تقسیم سود ۱۲۰ تومانی برگزار کرده و به گفته محمود گودرزی معاون بازار بورس تهران به محض معرفی بازارگردان از سوی سهامدار عمده شستا و ناشر، بازگشایی نماد انجام خواهد شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: