کد خبر: ۲۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹
اطلاعیه؛
طی دو روز اخیر اخباری مغشوش و پر از مطالب دروغین پیرامون سفر تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به مشهد مقدس توسط برخی از رسانه ها و افراد در شبکه های اجتماعی مطرح شده که جهت تنویر افکار عمومی مطالبی مختصر به شرح زیر اعلام می گردد.

به گزارش قلم نيوز؛ متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
به نام خدا
{اول: شهرداری مشهد مفتخر است در طول ۳ سال گذشته تمام سعی و همت خود را در کلیه سطوح مدیریتی و کارشناسی به کار بسته تا مسیر توسعه و آبادانی دومین کلان شهر مذهبی جهان اسلام را با شتاب همه جانبه طی نماید و به گواه بسیاری از اصحاب رسانه و افراد خبره علی رغم تمامی تنگناهای اقتصادی که کشور گرفتار آن است، توانسته فعالیت ها و پروژه های متنوع و متعددی را در سطح شهر آغاز و بخش عمده ای از آن را به بهره برداری برساند. به لطف الهی در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه های متنوع شهری در مشهد در حال اجرا می باشد.

دوم: طی یک ماه گذشته شهرداری مشهد با همراهی و تعامل سایر ذی نفعان شهری و کشوری اقدام به آغاز برنامه ای جامع برای توانمند سازی مناطق حاشیه ای شهر مشهد و کاهش معضل حاشیه نشینی در این کلان شهر - که سالیان متمادی گریبان گیر بیش از یک میلیون شهروند نجیب مشهدی است - تحت عنوان " یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر" با سرمایه گذاری و هزینه ای در حدود ۲۴۰۰ میلیارد تومان نموده است.

سوم: باور مدیریت شهری مشهد بر این است که لازمه حل مشکلات انباشته این کلان شهر تعامل و همراهی تمامی ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز در سطوح ملی، استانی و کشوری است، لذا در طول ۳ سال گذشته پذیرای سران محترم قوا، مدیران ارشد کشوری و نمایندگان محترم مجلس بوده تا از نزدیک در جریان هر چه بیشتر مشکلات، ظرفیت ها و اقدامات صورت گرفته در این شهر بوده تا از ظرفیت های قانونی و رسمی برای حمایت هرچه بیشتر از برنامه های در حال اجرا به نفع بیش از ۳ میلیون مجاور و ۲۷ میلیون زائر سالانه بارگاه امام مهربانی ها حضرت رضا علیه السلام استفاده شود.

چهارم: حال که به لطف الهی و اعتماد مردم شریف مشهد اقدامات موثری در حال اجرا بوده و همدلی سایر ارکان فارغ از نگاه های مرسوم سیاسی بر شتاب و قوام آن افزوده است برخی از بدخواهان و سهم خواهان در قالب بداخلاقی های رسانه ای اقدام به انتشار اخبار کذب و مغشوش نموده تا با ایجاد حاشیه فرصت های ایجاد شده برای توسعه مشهد را با اخلال رو به رو کنند.

پنجم: شهرداری مشهد دروغ پردازی های اخیر را امری غیراخلاقی دانسته و در صورت تداوم آن و برای صیانت از حقوق مردم مشهد اقدامات قانونی برای جلوگیری از تداوم این رویه مذموم و ناپسند را حق خود می داند.}
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: