کد خبر: ۲۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹
سام درخشانی در مصاحبه با رادیو تهران گفت: ریحانه پارسا از ایران رفت!
قلم‌نیوز:سام درخشانی بازیگر سرشناس کشورمان در یک گفت و گوی تلفنی درباره ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه کشورمان گفت: ریحانه پارسا در حال حاضر در کشور همسایه در خارج از کشور زندگی می‌کنند، او در تصمیمی که به یکباره گرفتند، ما و خانواده خود را غافلگیر کردند، در تماس تلفنی که با او داشتنم متوجه شدم که از بازیگری مایوس شده است.
 
سام درخشانی درباره مهاجرت ریحانه پارسا گفت: "من به ریحانه پارسا توصیه کردم که پل‌های پشت سر خود را خراب نکند، تا دوباره به کشور بازگردد، البته او هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند."

ازدواج و طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اسفند ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی (متولد ۱۳۵۹ بازیگر) ازدواج کرد. از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به دلیل اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه‌های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس‌های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند؛ و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند؛ که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: