کد خبر: ۲۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹
امپراطور رسانه ای مَردی که میخواد از بهارستان به کاخ ریاست جمهوری برسد
خبرگزاری خانه ملت برای سفر قالیباف به استان خوزستان تحت عنوان «نظارت میدانی» دو تیم رسانه ای و مستند ساز روانه منطقه کرده بود اما برای سفر 15 نماینده عضو فراکسیون محرومیت زدایی به مشهد این خبرگزاری هیچ خبرنگار و عکاسی را به همراه این نماینده ها به مشهد نفرستاده بود.
قلم‌نیوز:به دنبا انتشار خبر بازدید «محمدباقر قالیباف» از بخش کرونایی بیمارستان امام خمینی(ع) و انتقادهایی که از آن شد و البته تاکنون گویا گوش شنوایی هم برای آن پیدا نشده؛ چرا که برخی دیگر از نمایندگان مجلس امروز هم به همان سبک و سیاق از بخش کرونایی بیمارستان رسول اکرم (ص) بازید کردند. خبرگزاری خانه ملت که به نظر می رسد پس از روی کار آمدن محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه به تریبون رسمی شهردار سابق تهران تبدیل شده است و در سفرهای استانی قالیباف، این خبرگزاری به غیر از تیم رسانه ای آقای رئیس وظیفه پوشش لحظه به لحظه اخبار مربوط به او را پوشش می دهد در گزارشی علیه منتقدان بازدید قالیباف از بیمارستان نوشت: وقتی خبرگزاری خانه ملت به عنوان تنها رسانه مجلس شورای اسلامی آن هم با انتشار مواضع نمایندگان مردم به دفاع از کیان این نهاد می‌پردازد، امپراطوری رسانه‌ای دولت، تنها رسانه مجلس را فقط به دلیل انتشار مواضع نمایندگان مجلس متهم به اردوکشی می‌کند. از نظر این رسانه ها گویی نماینده تهران که براساس قانون اساسی نماینده همه مردم ایران است، حتی حق ندارد از بیمارستان حوزه انتخابیه خود بازدید کند و پای حرف و گلایه های مدافعان خط مقدم سلامت بنشیند! و یا در مقابل هجمه رسانه ای که علیه او می شود از خود دفاع کند.

خانه ملت یا خانه قالیباف؟

این خبرگزاری در حالی خودش را «تنها رسانه مجلس شورای اسلامی آن هم با انتشار مواضع نمایندگان مردم» معرفی می کند که شنیده ها حاکی از این است که قالیباف مواضع و رویکرد رسانه ای این خبرگزاری را تا حد یک سایت شخصی پایین آورده است. 

تاجاییکه خبرگزاری خانه ملت برای سفر قالیباف به استان خوزستان تحت عنوان «نظارت میدانی» دو تیم رسانه ای و مستند ساز روانه منطقه کرده بود اما برای سفر 15 نماینده عضو فراکسیون محرومیت زدایی به مشهد این خبرگزاری هیچ خبرنگار و عکاسی را به همراه این نماینده ها به مشهد نفرستاده بود.

هر چند بسیاری از بزرگان جریان اصولگرایی بر این باورند که قالیباف وظیفه دارد در بهارستان بماند تا به دولت انقلابی بعدی کمک کند اما با توجه به عدم اقبال مردم از انتخابات گذشته و همچنین عدم مشارکت بخش زیادی از جامعه از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، به نظر می رسد قالیباف نتواند به چالش «نامزد نخواهم شد» اصولگرایان ملحق شود و چشم بر روی این فرصت طلایی برای رسیدن به کاخ ریاست جمهوری چشم پوشی کند.

منبع: دیده بان ایران

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: