کد خبر: ۲۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹
وکیل فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت از مارک ویلموتس می‌گوید با وجود گذشت دو ماه، هنوز گراندز این پرونده از سوی فیفا ارسال نشده است.
قلم‌نیوز:رضا شاه‌منصوری درباره روند رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس و شکایت از رای فیفا به نفع این سرمربی بلژیکی گفت: هنوز گرانداز (جزییات) پرونده از سوی فیفا ارسال نشده است. پرونده به لحاظ حقوقی بسیار پیچیده است و به علت دورکاری، بعد از گذشت دو ماه هنوز گراندز ارسال نشده است. در پرونده آقای کی‌روش و فدراسیون فوتبال هم گراندز پرونده بعد از دو ماه ارسال شد.

او دباره این که در این صورت هنوز لایحه دفاعی فدراسیون فوتبال تکمیل نشده است، گفت: در جلسات کارگروه شکایت از پرونده فیفا به نفع مارک ویلموتس، پیش‌نویس اولیه آماده شده است اما تا زمانی که گراندز ارسال نشود، نمی‌توانیم لایحه را کامل کنیم.

وکیل فدراسیون فوتبال در این پرونده درباره اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه رسیدگی به پرونده در دادگاه حکمیت ورزش آغاز شده است، گفت: من اطلاعی از اظهارات ایشان ندارم اما فکر می‌کنم منظورشان رسیدگی به پرونده در جلسات کارگروه بوده که همینطور هم است و ما در حال بررسی جزییات و دفاع مناسب از فدراسیون فوتبال هستیم.

شاه‌منصوری که سمت مشاور حقوقی تراکتور را بر عهده دارد، درباره شکایت این باشگاه از رشید مظاهری نیز گفت: پرونده از کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان راهی کمیته انضباطی شده و در حال رسیدگی است.

او در واکنش به این سوال که آیا رای این پرونده قبل از اتمام فصل نقل‌وانتقالات صادر خواهد شد یا خیر، گفت: احتمالا رای پرونده صادر می‌شود. حتی اگر رای پرونده قطعی هم نباشد، اگر رای علیه او باشد، محرومیتش آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، رشید مظاهری، بازیکن فصل گذشته تراکتور چند هفته قبل با فسخ یک طرفه قراردادش با استقلال قرارداد بست اما تراکتور از این بازیکن شکایت کرده و به همین دلیل این دروازه‌بان هم هنوز در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کند و حضورش در جمع آبی‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این بلاتکلیفی در شرایطی است که فصل نقل‌وانتقالات به زودی به پایان خواهد رسید و هنوز قرارداد او و استقلال ثبت نشده است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: