کد خبر: ۲۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹
پس از افت اولیه در معاملات امروز؛
بورس اوراق بهادار تهران امروز در زمان پیش گشایش با افزایش عرضه مواجه شد؛ به طوری که همزمان با شروع معاملات با افت شاخص کل در ساعت نخست معاملات همراه شد.
قلم‌نیوز: افت بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل در یک ساعت نخست معاملات، این شاخص را تا یک میلیون و ۵۳۴ واحد تنزّل داد و پس از آن با تقویت تقاضا در اغلب نماد‌ها به جز دو لیدر نماد‌های فلزی یعنی فولاد و فملی، حرکت رو به رشدی را آغاز کرد.

بر این اساس شاخص کل در آخرین ثبت روزانه خود در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه توانست پس از جبران منفی‌های امروز خود تنها به رشد یک هزار و ۱۴۴ واحدی بسنده کند. بر این اساس نماگر بازار با ۰.۰۷ درصد تغییر مثبت در جایگاه یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۸۴۳ واحد ایستاد.

موثرترین نماد‌ها بر معاملات امروز بورس نماد‌های فولاد، فملی، وغدیر، تاپیکو و کگل با تاثیرگذاری منفی و نماد اخابر و خودرو با تاثیر مثبت شاخص امروز بورس را همراهی کردند.


شاخص کل هم وزن که نشان دهنده میانگین موزون معاملات است امروز با رشد همراه شد و با اندکی تغییر مثبت نسبت به روز گذشته کاری خود توانست به جایگاه ۴۱۰ هزار و ۵۱۶ واحد برسد.


معاملات فرابورس نیز امروز با عرضه بیشتری نسبت به چهارشنبه همراه بود و شاخص این بورس با افت ۳۸ واحدی در جایگاه ۱۸ هزار و ۱۱۵ واحد ایستاد.

موثرترین نماد‌های فرابورسی در معاملات امروز نماد‌های کگهر، شگویا، هرمز، آریا، مارون و ارفع با تاثیرگذاری منفی و نماد ذوب امروز با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بود.


در مجموع امروز ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون سهم به ارزش ۱۰۹ میلیارد و ۱۹ میلیون و ۹۱۰ میلیارد ریال در بازار‌های بورس و فرابورس معامله شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: