کد خبر: ۲۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹
طهماسبی: عدم رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی خواسته ملت و ورزشکاران است
فرشید طهماسبی مدیرکل دفتر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان درخصوص انتشار مصاحبه‌ای در خبرگزاری فارس که صحبت‌هایش با رادیو ورزش را منعکس کرده بود اظهار کرد: اعتماد ما به رسانه به عنوان یک مدیر دانشگاهی زیاد است.
قلم‌نیوز:متاسفانه یکی از خبرگزاری‌ها که انتظار می‌رود مبتنی بر اصول کار کند، خبری درخصوص مصاحبه بنده با رادیو ورزش منعکس کردند و در این خبر عنوان شده که در بحث رویارویی ورزشکاران ایران با نمایندگان رژیم صهیونیستی بین مردم و حکومت و دولت تناقض وجود دارد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی در ادامه افزود: بنده در مصاحبه خود با رادیو ورزش عنوان کردم که عدم رویارویی ورزشکاران ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی براساس خواست و اراده خود ورزشکاران و مردم است و دولت و حکومت در این زمینه دخالتی ندارد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: انعکاس وارونه اینگونه خبرها به حیثیت رسانه‌ای که ما به آن اعتماد کرده‌ایم آسیب جدی وارد می‫کند که با وجود صدای ضبط شده من با رادیو، اینچنین خبر کذبی را منتشر می‌کنند. صحبت بنده در زمان محدود و پایانی مصاحبه این بود که جامعه جهانی نباید خواسته و انگیزه ملت را در برابر حکومت و دولت قرار دهند و این دوگانگی ساختگی را مستمسک فشار و تحریم‌ بیشتر بر کشورمان قرار دهند. وی خاطر نشان کرد که به نظر بنده، هر مدیری که لباس خدمت به ملتش را پوشیده، در حکم سرباز وطن است و یک سرباز متعهد، همیشه به آرمانهای انقلاب و کشورش وفادار است.

منبع: ابتکار

مدیرکل دفتر بین‫الملل وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: هر چند خبرگزاری مربوطه ساعاتی بعد خبر را اصلاح کرد، اما رسانه های معاند در همین فاصله کم سوءاستفاده خود را کردند و از دوستان رسانه ای خواست که پیش از انتشار یک خبر دارای ظرفیت بروز آسیب به کشورمان، حداقل از طریق یک تماس ساده، موضع تکمیلی و شفاف مدیر مربوطه را جویا شوند و آب به آسیاب دشمن نریزند. وی در پایان خاطر نشان کرد که ما فرزند مکتب شهادت هستیم و در این روز اربعین با خدای خود عهد می بندیم که تا پای جان از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران با تاسی از سالار شهیدان آقا امام حسین‫(ع) دفاع کرده و برای پیروزی حق بر باطل در تمام عرصه ها و میادین، با تمام قوا خواهیم جنگید.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: