کد خبر: ۲۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹
جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها به گاف‌هایی که گهگاه توهین‌آمیز از کار درمی‌آید، شناخته می‌شود و از آن دست می‌توان به این موارد اشاره کرد: اگر از ترامپ حمایت کنید، شما سیاه نیستید یا اینکه ۱۸۰ سال پیش در سنا انتخاب شدم!
قلم‌نیوز: صحبت‌های سه‌شنبه بایدن در جریان کمپین‌های انتخاباتی در میامی فلوریدا هم با واکنش کاربران رسانه‌های اجتماعی مواجه شد. ظاهرا او با رویت گروهی از دختران جوان گفته است: «می‌خواهم چهار سال دیگر رقص آن‌ها را ببینم.»

بایدن در سخنرانی خطاب به طرفدارانش گفت: خبر خوب برای من این است که من اینجا هستم. خبر بد برای شما این است که من در حال بازگشت هستم و مایل هستم که چهار سال دیگر که این زنان جوان زیبا بزرگتر شدند، رقص آن‌ها را ببینم!

یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویری از دختران مورد نظر بایدن نوشت: خبر بد این است که عمو جو خزنده دوباره حمله می‌کند. بله!

این تصاویر به سرعت منتشر شد و برخی از کاربران بابت حرف‌های "نسنجیده" از بایدن انتقاد کرده و او را "نفرت‌انگیز" دانستند. کاربران دیگری گفتند، شاید این نامزد دموکرات‌ها تحت تاثیر یکی از فیلم‌های نتفیلیکس است که در آن دختران زیر سن قانونی رقص تحریک‌آمیزی انجام می‌دهند.

برخی از حامیان بایدن هم تاکید داشتند که فحوای کلام او جنسی نبوده است و او صرفا قصد داشته بگوید که پتانسیل دوره چهار ساله ریاست جمهوری را دارد. کمپین بایدن هم در واکنش به این جنجال‌ها پاسخ داد: این اصلا بحث جنسی نبوده است. او گفت که دوست دارد این‌ها به گروه اجرایی که نامناسب نیست محلق شوند، آن هم برای دفعه بعد که حدود ۴ سال دیگر است. می‌خواهید از این چیزی بسازید که نیست.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: