کد خبر: ۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش :
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه برای نگهداری مدارس، ساختاری وجود ندارد، گفت: در جلسه اخیر شورای عالی آموزش و پرورش، پیشنهاداتی برای نظام‌مند کردن تعمیر و نگهداری مدارس ارائه شد تا بتوانیم از این سرمایه عظیم بهتر حفاظت کنیم.
تعمیر و نگهداری مدارس نظام‌مند می‌شود

مهدی نویدادهم به ارائه گزارش نهصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش که عصر روز گذشته برگزار شد، پرداخت و اظهار کرد: در ابتدای این جلسه که با حضور وزیر آموزش و پرورش و اعضای شورای عالی برگزار شد، گزارشی از فرآیند نظارت و حسن اجرای مصوبات شورای عالی ارائه شد.

وی افزود: باید براین اساس کارشناسان سیستم به روش‌های مختلف پژوهشی بر روند اجرای مصوبات شورا و شناسایی قوت و ضعف آن نظارت کنند و برای ارتقای کیفیت در فرآیند تدوین و همچنین فرآیند اجرا نکاتی ارائه شد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در ادامه بحث جلسه گذشته موضوع زیرنظام، فضا، تجهیزات و ... در دستور کار قرار گرفت، گفت: بخشی از این برنامه در این جلسه مورد بررسی و تاکید قرار گرفت و برای سرعت‌بخشی به فرآیند بررسی و تصویب قرار شد کمیته‌ای به مسوولیت دبیر کل شورا و مسوولان ذی‌ربط تشکیل و اصلاحات لازم به عمل آید.

به گفته نویدادهم، از جمله این موارد، تامین و نگهداری مدارس است. امروز در سیستم آموزش و پرورش برای ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس سازمانی تحت این عنوان وجود دارد که با اعتبارات خاص و کارشناسان واجد شرایط این مهم را انجام می‌دهند اما برای نگهداری از مدارس، ساختاری وجود ندارد و مدیران مدارس به فراخور حال از این سرمایه عظیم نگهداری می‌کنند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در خاتمه تاکید کرد: با توجه به ارزش مدارس و ضرورت حفظ آنها و استفاده بهینه از امکانات و منابع، پیشنهاداتی برای نظام‌مند کردن تعمیر و نگهداری مدارس ارائه شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: