کد خبر: ۲۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد؛
مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: طرح جایگزینی 10هزار موتور برقی با موتورهای فرسوده به زودی و در آینده ایی نزدیک، آغاز می شود، اولویت طرح با 20هزار موتور پیک است.
به گزارش قلم نيوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد در این خصوص افزود: طرح جایگزینی موتورهای برقی با موتورهای بنزینی فرسوده و توسعه استفاده از آن آغاز شده ‌است، متقاضیان استفاده از این موتورها می‌توانند به زودی در سامانه‌ای که به همین منظور ایجاد شده، ثبت نام کنند.
وی با اشاره به اولویت بندی در نظر گرفته شده برای استفاده از این طرح، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 20 هزار موتور با کاربری‌هایی مانند پیک موتوری، پیک رستوران و ... درمشهد فعال هستند که در اولویت استفاده از این طرح برای تعویض موتورهای بنزینی فرسوده با موتور برقی قرار دارند.
باخرد تصریح کرد: سایر متقاضیان نیز می‌توانند با ثبت نام در این طرح از موتور برقی به عنوان وسیله ای ایمن و پاک استفاده کنند و در کاهش آلودگی هوای شهر تاثیرگذار باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد، ادامه داد: در اجرای این طرح تسهیلات بسیار خوبی برای خریداران از سوی شهرداری و شورای شهر مشهد درنظر گرفته شده‌ است.
وی افزود: زمان ثبت نام و آدرس سامانه برای ثبت نام از متقاضیان استفاده از 10 هزار موتور برقی به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: