کد خبر: ۲۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
​رصد بازار خانواده پراید از تداوم افزایش قیمت پراید و رکورد شکنی این مدل ارزان قیمت در بازار حکایت دارد به گونه‌ای که کف قیمت خودرو در سه هفته اخیر ۳۰ میلیون تومان بالا آمده است.
قلم‌نیوز:پراید هفته گذشته را با بالاترین رشد قیمت در میان محصولات پرتیراژ به پایان رساند، اما این رشد با شروع هفته جدید تداوم پیدا کرد؛ به گفته فعالان بازار خودرو محصولات خانواده پراید شروع هفته را با رشد قیمت آغاز کردند.

پراید هاچ بک ۱۵۴ میلیون تومان

پراید ۱۱۱ مدل بدون صندوق خانواده پراید محسوب می‌شود که در میان محصولات اسپرت جوان پسند قرار دارد؛ خودرویی که بالاترین رشد قیمت در بازار پرتیراژ‌ها را به خود اختصاص داده است. پراید ۱۱۱ که در آخرین روز هفته گذشته با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شد، در ابتدای این هفته با قیمت میانگین ۱۵۴ میلیون تومان در بازار چکش خورد تا به این طریق رشدی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان را ثبت کند؛ پراید ۱۱۱ در بازه قیمتی ۱۵۲ تا ۱۵۶ میلیون تومان امروز در بازار عرضه شد.

دومین محصول از خانواده پراید مدل ۱۳۱ که تولید آن تیر سال جاری متوقف شد نیز از رشد قیمت بی نصیب نبوده و قیمت آن به ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است. اما در خصوص پراید ۱۳۲ یکی دیگر از محصولات خانواده پراید که که تولید آن سال گذشته متوقف شد می‌توان در بازار مدل ۹۸ بدون کارکرد آن را با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان یافت.


وانت پراید نیز در میان برخی از صنوف طرفداران خاص خود را دارد به گفته فعالان بازار خودرو وانت پراید مدل ۱۵۱ در بازار با میانگین قیمت ۱۳۰ میلیون تومان معامله شد.

منبع: اقتصاد نیوز

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: