کد خبر: ۲۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹
دونالد ترامپ شامگاه جمعه به وقت آمریکا پس از بستری شدن در بیمارستان در پیامی توییتری نوشت: فکر می‌کنم اوضاع خوب است! از همگی شما متشکرم. با عشق!!!
قلم‌نیوز: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از تایید ابتلا به کووید-۱۹ و بستری شدن در بیمارستانی نظامی به منظور "اقدام احتیاطی" از مساعد بودن حالش خبر داد.

شان کانلی، پزشک رئیس‌جمهوری آمریکا هم جمعه اعلام کرد: دونالد ترامپ مقدار تجویز شده‌ای از "کوکتل آنتی‌بادی" از شرکت بیوتکنولوژی "ریجنرون" دریافت کرده است. علاوه بر این، ترامپ زینک، ویتامین دی، فاموتیدین، آسپرین و ملاتونین دریافت کرده است.

کایلی مک‌انانی، سخنگوی کاخ سفید هم در بیانیه‌ای گفت: تا عصر جمعه رئیس‌جمهوری آمریکا خسته اما با روحیه خوب بود. او تحت نظارت تیمی از کارشناسان قرار دارد و گام‌های بعدی بررسی می‌شوند. بانوی اول سرفه می‌کند و سردرد دارد اما مابقی خانواده ترامپ تست کرونای منفی داشتند.

ترامپ در این مرکز درمانی نظامی، همچنین دوزی از داروی رمدیسیویر دریافت کرد. به گفته پزشک کاخ سفید، ترامپ تا شامگاه جمعه به مکمل اکسیژن نیازی نداشته است اما پزشکان درمان با رمدیسیویر را آغاز کردند.  

با وجود توییت ترامپ، یکی از مشاوران رئیس‌جمهوری آمریکا گفته است که او عصر جمعه هنگام انتقال به بیمارستان با مشکل تنفسی مواجه بوده است و این مایه نگرانی شد. این منبع مطلع به سی‌ان‌ان گفت: این جدی است. ترامپ خیلی خسته بود و خیلی ضعف داشت. 


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: