کد خبر: ۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
اینکه دکور خانه شما همچون نقاشی دیوارها، طرح مبلمان و حتی پرده‌های اتاق‌نشیمن مطابق میل خودتان تزئین شده باشند، قطعا تاثیرات بسزایی بر روحیات شما دارد. در این بین مکانی که در آن ساکن هستید با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیای محل، تاثیرات مثبت بر روحیه و شادی شما خواهد داشت.

مدآنلاین: اینکه دکور خانه شما همچون نقاشی دیوارها، طرح مبلمان و حتی پرده‌های اتاق‌نشیمن مطابق میل خودتان تزئین شده باشند، قطعا تاثیرات بسزایی بر روحیات شما دارد. در این بین مکانی که در آن ساکن هستید با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیای محل، تاثیرات مثبت بر روحیه و شادی شما خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم 10 مکان برتر آمریکا برای گذراندن شادترین لحظات زندگی را به شما معرفی کنیم. در جدیدترین رتبه‌بندی مناطق مختلف آمریکا،هاوایی برای پنجمین‌بار توانست عنوان اولین ایالت شاد آمریکا را به خود اختصاص دهد و این در حالی است که آلاسکا که سال گذشته در رده اول قرار داشت، امسال مقام دوم را کسب کرد.


هاوایی

در این رتبه‌بندی هاوایی 64/8 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.  از نظر سلامتی جسمانی و اجتماعی، هاوایی بهترین مکان برای مسافرتی شاد است.

آلاسکا

آلاسکا با رتبه بندی 64/1 درصدی توانست عنوان بهترین مکان آمریکا جهت شادی‌های رسمی را به خود اختصاص دهد. البته آلاسکا همیشه در رتبه پنجم ایالت محبوب جهان نیز قرار داشته است.

مونتانا

این ایالت که گنجینه نهفته آمریکا است، 63/8 درصد آرا را کسب کرده است و اولین مکان اجتماعی برای گذراندن اوقات شادی‌بخش با خانواده است.

کلرادو

کلرادو با اختلاف ناچیز نسبت به مونتانا، 63/6 درصد آرا را به خود اختصاص داده است. از نظر سلامتی فیزیکی، دومین مکان برتر دنیاست.

یومینگ

این ایالت ساحلی چهارمین مکان برای برپایی مراسم شادی‌بخش در نظر گرفته شده است

داکوتای جنوبی

ایالت داکوتای جنوبی خود را ایالت «چهره‌های بزرگ، مکان‌های فوق‌العاده» می‌خواند و پی بردن به دلیل آن با وجود چهره چهار رئیس جمهوری که در سنگ خارا تراشیده شده و طبیعت دست بکر و دست نخورده، آسان است.

مینه سوتا

این ایالت نیز با کسب 63/3 درصد آراء، چهارمین مکان برای برپایی مراسم رسمی شاد را به خود اختصاص داده است.

یوتا

نام یوتا از واژه سرخپوستی «یوته» برگرفته شده است که به معنای سرزمین مردم کوهستان است. این ایالت با کسب 63/1 درصد آرا عنوان پنجمین ایالت برای مراسم شاد اجتماعی را از آن خود کرد.

آریزونا

آریزونا هشتمین مکان خوش آب و هوای آمریکا است که برای سلامتی فیزیکی توصیه می‌شود و در مجموع 63 درصد آرا را کسب کرده است.

کالیفرنیا

کالیفرنیا پرجمعیت‌ترین ایالت ایالات متحده آمریکاست و نیز بزرگ‌ترین جمعیت ایرانی تبار خارج از خاورمیانه را در خود جای داده است. این ایالت با آرا 62 درصدی در رتبه دهم فهرست قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: