کد خبر: ۲۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹
بهای تیبا صندوقدار که در بازار به جایگزین پراید شهرت دارد ۱۱۹ تا ۱۲۵ میلیون تومان و بهای تیبا ۲ بین ۱۳۲ تا ۱۳۷ میلیون تومان اعلام شد.
قلم‌نیوز:در حالی که برخی رسانه‌ها می‌گویند قیمت‌ها در بازار خودرو در حال کاهش است، فاصله قیمتی آگهی‌های اعلامی با افزایش قابل توجه روبرو شده است.

در حالی که قیمت‌ها در کف بازار خودرو با رشدی قابل توجه در نیمه اول سال روبرو شده است، در شرایط کنونی نرخ اعلامی آکهی دهندگان نیز با تفاوت قابل توجه بعضا ۵ تا شش میلیونی برای خودرو‌هایی در محدوده صد تومان روبرو شده است.

به این ترتیب در حالی که برخی آگهی دهندگان قیمت پراید ۱۱۱ را برابر با ۱۱۲ میلیون تومان اعلام می‌کنند برخی دیگر نیز بهای این خودرو رابرابر با ۱۱۸ میلیون تومان اعلام می‌کنند. این سقف و کف در دیگر خودرو‌ها نیز به چشم می‌خورد.
 
به عنوان مثال نرخ اعلامی پراید ۱۳۱ بین ۹۸ تا صد میلیون تومان گزارش شد. قیمت پراید ۱۳۲ نیز بین ۹۹ تا ۱۰۲ میلیون تومان گزارش شد. بهای تیبا صندوقدار که در بازار به جایگزین پراید شهرت دارد ۱۱۹ تا ۱۲۵ میلیون تومان و بهای تیبا ۲ بین ۱۳۲ تا ۱۳۷ میلیون تومان اعلام شد. اگهی دهندگان هر قیمتی که دلشان می‌خواهد را بر خودروهایشان می‌گذارند و اغلب کسانی در بازار خودرو می‎خرند که با نیازمند واقعی خودرو هستند و شغلشان بدان وابسته است یا قصد دارند خودروی خود را تغییر دهند و از افزایش نرخ می‌ترسند از این رو دست به خرید می‌زنند.

امار‌ها نشان می‌دهد ۹۰ درصد مشتریان خودرو‌ها در بازار را سرمایه گذاران تشکیل می‌دهند.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: