کد خبر: ۲۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
سرپرست شهرداری منطقه دو مشهد؛
سرپرست شهرداری منطقه دو مشهد گفت: بسته های تشویقی بازآفرینی از جمله اقدامات جدید، نوین و نوپا شهرداری است که آثار آن در سال های آتی قابل رویت خواهد بود.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید هادی آزاد در خصوص تاثیر بسته های تشویقی بازآفرینی در روند بازسازی و نوسازی بافت های فرسوده منطقه اظهار کرد: محلات هدف باز آفرینی با انگیزه ارتقای فرهنگی- اجتماعی ساکنین محلات، شناسایی بزرگ مالکین و تشویق آن ها به تفکیک و قطعه بندی اراضی در تملک با رعایت الگوهای سکونتی و جلوگیری از تفکیک غیر مجاز با ایجاد دفاتر تسهیلگری شکل گرفته است.
وی افزود: بسته های تشویقی بازآفرینی از جمله اقدامات جدید، نوین و نوپا شهرداری است که آثار آن در سال های آتی قابل رویت خواهد بود. جهت دست یابی به موفقیت بیشتر مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر مشهد با اعطای تخفیف در صدور مجوزهای ساخت، قدم موثری در سرعت بخشیدن به این امر برداشته می شود.
سرپرست شهرداری منطقه دو مشهد بیان کرد: لازم به ذکر است پس از اعمال مصوبه در سیستم یکپارچه شهرسازی و میزان استقبال ساکنین محلات از طریق تعداد مجوزات صادره، این روال قابل پیگیری است.
آزاد گفت: صدور مجوز با اعمال تخفیف باعث ایجاد ساختمان های مستحکم تر با رعایت مباحث ایمنی می شود که در بازسازی بافت های فرسوده و بهبود سیما و منظر این محلات موثر است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: