کد خبر: ۲۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال امروز دست به افشاگری زده است.
قلم‌نیوز: رئیس سابق و نایب رئیس فعلی فدراسیون فوتبال امروز در گفت و گو با روزنامه جام جم پشت پرده اتفاقات دیدار مهم ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی 2014 را فاش کرد. او گفت یکی از مقامات گفته بود کی روش ایران را به قطر فروخته است. کفاشیان حتی فاش کرد همین فرد به یکی از مسئولان بلندپایه ورزش چنین اطلاعاتی داد تا او هم به کاپیتان تیم ملی یعنی جواد نکونام بگوید حواسشان باشد چون کی روش ایران را فروخته است!

حالا کفاشیان اطلاعات جدیدتری هم در این باره می دهد. او می گوید: «وقتی چنین چیزی را به من گفتند، تعجب کردم. نکته دیگری که یادم رفت در این باره بگویم این بود؛ همان ها به من گفتند کی روش را در همان قطر برکنار کن! من گفتم مگر ما مربی داریم به جای کارلوس بگذاریم؟ دیدید که در نهایت موفق شدیم قطر را ببریم و بعد هم به جام جهانی برسیم.»

کفاشیان ادامه می دهد: «همان موقع چند ماهی بود به کارلوس حقوق نداده بودیم ولی با تمام وجود کار می کرد. کارلوس قبل از جام جهانی برزیل 8 ماه از ما حقوق نگرفت ولی کارش را کرد. من چیزی که در تیم اتفاق می افتاد را می دیدم و کاملا می فهمیدم با حرف هایی که می زنند کاملا متفاوت است.کی روش واقعا به ایران عرق و تعصب داشت. الان هم می گویم او یک حس قلبی به کشورمان داشت و هیچوقت دوست نداشت حتی با پول بیشتر تیم ملی را ترک کند.»
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: