کد خبر: ۲۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
«پیمان معادی» ستاره سینمای ایران در جدیدترین حضور سینمایی خود در عرصه بین‌الملل، در فیلم «تست» با «جان بویگا» بازیگر نقش فین در مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» همبازی می‌شود.

قلم‌نیوز: استودیو اینترتینمنت وان پروژه ساخت فیلم تست (The Test) را به کارگردانی گوین وود آغاز کرده است که در آن پیمان معادی با جان بویگا هنرپیشه مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان، همبازی می‌شود.

تست اقتباسی است از رمانی کوتاه به همین نام، نوشته سیلوین نوول نویسنده کانادایی و داستان مهاجری را بازگو می‌کند که طی آزمون شهروندی انگلیس همراه با مراقب جلسه با گروهی تروریستی به رهبری یک راست‌گرای تندرو مواجه می‌شود.

این فیلم درام جدیدترین ساخته گوین وود کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و بازیگر اهل آفریقای جنوبی است که در سال ۲۰۰۵ با فیلم ساتسی (Tsotsi) برنده اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد. نگاه آسمانی و رازهای حکومتی از دیگر آثار برجسته این کارگردان ۵۵ ساله هستند.

پیمان معادی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ۴۸ ساله ایرانی با بازی در فیلم‌هایی چون درباره الی (۲۰۰۹) و جدایی نادر از سیمین (۲۰۱۱) به کارگردانی اصغر فرهادی به اوج شهرت رسید.

از فعالیت‌های بین‌المللی معادی می‌توان به حضور در فیلم‌هایی چون کمپ ایکس ری، آخرین شوالیه‌ها، آن شب، ۶زیرزمینی و سریال پرطرفدار وست ورلد اشاره کرد. این هنرپیشه پرآوازه جوایزی چون خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین (۲۰۱۱)، سیمرغ بلورین هیات داوران سی‌وششمین دوره جشنواره فیلم فجر و سیمرغ بلورین سی‌وهشتمین دوره این جشنواره سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: