کد خبر: ۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
مشخصاتی که توسط وب سایت GeekBench منتشر شده نشان می دهد که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 617 با پردازنده ای هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 همراه با چهار گیگابایت حافظه رم برخوردار است.

بنابر تازه ترین نتایج و گزارش هایی که در وب سایت GeekBench منتشر شده، به نظر می رسد شرکت سامسونگ در حال کار بر روی سری جدیدی از گوشی های هوشمند با نام گلکسی C است. این نتایج نشانگر دستگاهی با شماره مدل SM-C5000 هستند.

سری گوشی های گلکسی C سامسونگ در راه است

مشخصاتی که توسط وب سایت GeekBench منتشر شده نشان می دهد که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 617 با پردازنده ای هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 همراه با چهار گیگابایت حافظه رم برخوردار است.

ماه گذشته نیز خبرهایی مطرح شد مبنی بر اینکه گوشی هوشمندی با شماره مدلSM-C5000 در وب سایت Zauba در هند که بر روند واردات و صادرات کالاها به این کشور نظارت دارد رویت شده است. در این فهرست اعلام شده بود که این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود.

برخی از منابع نزدیک به سامسونگ گفته اند در عین حال که سری گلکسی C با هدف جلب توجه مشتریان در بازار چین طراحی شده، اما فروش آن تنها محدود به چین نخواهد بود.

حال که خبر انجام آزمون بنچمارک GeekBench برای گوشی هوشمند SM-C5000منتشر شده، به نظر می رسد گام بعدی پیش روی سامسونگ اخذ مجوز TENAAبرای عرضه این گوشی هوشمند در چین باشد. در صورتی که این اتفاق عملی شود، آنگاه اطلاعات بسیار جامع تری پیرامون این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد، از جمله جزییات دوربین و باتری آن. در ضمن، شایان ذکر است که اندروید 6.0.1 به صورت پیش فرض روی این گوشی نصب خواهد بود.

نتایج منتشر شده در وب سایت GeekBench نشان می دهد این گوشی موفق به کسب امتیاز 609 در بخش Single-Core شده است و در بخش Multi-Core نتیجه 3147 را کسب کرده است.

جزییات این گزارش در تصویر زیر قابل مشاهده است:

سری گوشی های گلکسی C سامسونگ در راه است

منبع: تک شات


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: